اشتغال 300 هزار نفر در مجموعه هاي دانش بنيان

۸ بازديد

اعتبار مجموعه هاي دانش بنيان در تابلوي بورس 

ارزش شركت هاي دانش بنيان در تابلوي بورس چقدر است ؟ اين شركت ها با توسعه اقتصاد كشور از طريق توليد محصولات متنوع و اشتغال زايي در جامعه از ارزش اقتصادي بالايي برخوردار شده و اينك در بورس ارزش قابل توجهي را به خود اختصاص داده اند. در رابطه با جزئيات ميزان اعتبار اين مجموعه ها در بورس و فعاليت هاي اقتصادي آنها در ادامه ي اين مطلب بيشتر صحبت خواهيم كرد. 

سورنا ستاري در حاشيه افتتاح يك واحد توليدي در شهرك صنعتي كاسپين در جمع خبرنگاران، افزود: هم اينك ارزش اقتصادي شركت هاي دانش بنيان در تابلوي بورس بيش از ۱۵۰ هزار ميليارد تومان است.

معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري گفت: شركت هاي دانش بنيان سال گذشته بيش از ۳۰۰ هزار اشتغال مستقيم داشته و محصولات خود را در حدود ۱۲۰ هزار ميليارد تومان به فروش رسانده اند.


وي گفت: امسال با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، رشد ۴۰ تا ۵۰ درصدي را در تعداد و ارزش محصولات شركت هاي دانش بنيان خواهيم داشت.

ارزش شركت هاي دانش بنيان در تابلوي بورس

ظرفيت هاي استان قزوين در حيطه مجموعه هاي دانش بنيان 

ستاري با اشاره به ظرفيت هاي استان قزوين در حوزه دانش بنيان ها گفت: اين استان با توجه به نيروي انساني و مراكز آموزشي از ظرفيت خوبي در اين حوزه برخوردار است و ما قبلا سرمايه گذاري مناسبي را در اين حوزه انجام داده ايم و باز هم پيرو اين سفر اتفاقات خوبي در استان رقم خواهد خورد.


وي با اشاره به بازديد از يك شركت در حال احداث در زمينه ساخت موتور‌هاي كم مصرف يوور ۶ در شهرك صنعتي كاسپين قزوين، گفت: از اين طرح با جديت تمام حمايت خواهيم كرد و اميدواريم تا پايان سال خط توليد آن شروع به كار كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.