درمان ستون فقرات

مشاوره تخصصي دانش بنيان

درمان ستون فقرات

۸ بازديد

درمان ستون فقرات

آمار جراحي

با توجه به هزينه ‌هاي بسيار بالاي نمونه خارجي، اين محصول تا پيش از اين در كشور وجود نداشت و با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، اين محصول براي نخستين بار و توسط اين شركت دانش ‌بنيان در كشور توليد شده است.

طبق آمار منتشر شده از سوي وزارت بهداشت، اكنون در حدود ۲۳۰۰ جراح ارتوپد در كشور فعال هستند و نزديك به ۴۰۰ دستگاه C-arm در بخش هاي ارتوپدي كشور وجود دارد، سامانه راهبري مبتني بر فلوروسكپي مي تواند به عنوان مكمل سيستم تصويربرداري، نقش مهمي در كاهش اشعه دريافتي تيم جراحي و بيمار داشته و همچنين زمان عمل را كوتاه تر كند.

نمونه ايران‌ ساخت در حالي با كيفيتي هم‌ پاي نمونه خارجي توليد و عرضه مي‌ شود كه واردات اين محصول ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دلار هزينه دارد، با توليد اين محصول دانش‌ بنيان سالانه بيش از يك ميليون دلار صرفه‌ جويي ارزي محقق خواهد شد و با ايجاد زمينه‌ هاي صادراتي، روند ارزآوري و رونق اشتغال نيز رشدي چشمگير خواهد داشت.

جراحي ستون فقرات

دقت در جراحي با وارد كردن آسيب كمتر به بيمار از چالش هاي مهم حوزه سلامت است. در حال حاضر فناوران كشور در يك شركت دانش بنيان با اجراي يك طرح كلان ملي فرآيند درمان ستون فقرات را هوشمند كردند.

عليرضا احمديان مديرعامل اين شركت دانش بنيان، درباره اين سامانه گفت: سيستم راهبري جراحي سامانه‌ اي پيشرفته هوشمند است كه با حمايت مالي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ساخته شده است و يكي از مهم‌ ترين نيازهاي حوزه سلامت كشور را پاسخ مي دهد.

سيستم راهبري جراحي ايران ساخت، كاري حياتي را براي بيمار و پزشك انجام مي دهد و آن طور كه مديرعامل اين شركت دانش بنيان عنوان كرد، با كمك اين سامانه هوشمند، فرآيند درمان با كمترين آسيب ممكن به نتيجه مي رسد و ضمن افزايش دقت كاري جراح، فرآيند بهبود نيز در اثر جراحات وارد شده كم تر، سرعت مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.