دانش بنيان ها و تجهيزات آزمايشگاهي

مشاوره تخصصي دانش بنيان

دانش بنيان ها و تجهيزات آزمايشگاهي

۱۱ بازديد

توليد تجهيزات آزمايشگاهي

دانش بنيان ها در زمينه هاي متفاوتي به توليد محصول فعال هستند. از جمله اين زمينه ها تجهيزات پزشكي است كه توليدات اين مجموعه ها در اين حيطه علاوه بر تامين نياز هاي داخلي ، صادر نيز شده و بر آمار صادرات افزروده است. در ادامه قصد داريم در اين باره جزئيات بيشتري را مورد بررسي قرار دهيم. با ما همراه باشيد. 

مديرعامل يك شركت دانش بنيان از ثبت 279 محصول توليدي در حوزه تجهيزات آزمايشگاهي توسط اين شركت خبر داد و گفت: علاوه برتامين 60 تا 70 درصدي نياز بازار داخلي محصولات توليدي خود را به كشورهاي عراق و آذربايجان صادر مي كنيم.

عبدالحسين شرفي مديرعامل يك شركت دانش بنيان با بيان اين كه اين شركت از سال 88 فعاليت خود را در بخش طراحي و توليد تجهيزات آزمايشگاهي شروع كرده است، اظهار كرد:

“طراحي و ساخت تجهيزات آموزشي و تحقيقاتي براي مراكز آموزش عالي كشور و نيز مجموعه هاي تحقيقاتي و پايلوت هاي نيمه صنعتي براي مراكز پژوهشي وابسته به صنايع استراتژيك كشور، از جمله شاخه هاي فعاليت اين شركت است.”


وي تصريح كرد: پايه و اساس تحقيقات و پژوهش ها را اصول علمي و تطابق اصول تئوري با اصول عملي در كار تشكيل مي دهند. در خصوص تجهيزات آموزشي از طرف ديگر، تطابق دستگاه ها و تجهيزات ساخت شركت با رئوس كتب مرجع مراكز آموزشي، در راستاي تعهد به اصل اول، از سوي واحد فني و مهندسي مورد توجه قرار گرفته است.

شرفي تأكيد كرد: اين شركت دانش بنيان در طي مدت فعاليت خود موفق شده كه عناوين مختلفي(سازنده برتر در تجهيزات آزمايشگاهي در نمايشگاه ايران ساخت،صادركننده برتر، محصولات برتر دانش بنيان و جشنواره شيخ بهايي) را كسب كند.

تجهيزات آزمايشگاهي

 فناوري و خودكفايي داخلي

مديرعامل اين شركت دانش بنيان تصريح كرد: در كشور سازندگاني هستند كه همانند شركت ما تجهيزاتي را طراحي و توليد مي كنند؛ ولي تجهيزات ما از چند منظر( كاربري آسان با دستگاه، جواب دهي نسبت به كتب دانشگاهي و داشتن ظاهري زيبا) منحصر بفرد است.

شرفي افزود: اين شركت دانش بنيان بر آن است كه با توجه به تجربيات و دانش خود بتواند از لحاظ علمي و تحقيقاتي نياز داخل را به خارج از كشور مرتفع كند. چرا كه اعتقاد ما بر اين است كه توان و دانش ايراني مي تواند بسياري از كمبودهاي داخلي را برطرف سازد و كشور را به خودكفايي در زمينه علم و فن آوري برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.